Calatorii

vineri, 8 ianuarie 2010

Costinesti

17-21 iulie
Pentru ca suntem multi si prieteniile sunt vechi am ales o statiune pe gustul tuturor :) Asadar, Costinesti, asa zisa statiune a studentilor ;) Celebrele discoteci Tineretului si Ring se intrec care mai de care in promotii pentru a atrage cati mai multi petrecareti, recunosc anul asta nu am avut "onoarea" sa le trec pragul, m-am multumit in vechiul si prietenosul White Horse unde shot_ul de tequilla era 3 lei ;))
Ziua abia iti gaseai un locsor pentru micul tau cearceaf, iar in apa iti era frica sa te misti sa nu cumva sa lovesti pe careva, insa a fost soare, mare, nisip si multi prieteni dragi :D

Lyberty parade...cea mai proasta alegere din punctul meu de vedere. Am plecat foarte entuziasmati cu totii, insa jungla din tren catre Costinesti, si multimea de oameni care se tot invartea de colo colo, coada infernala de la intrare m-au facut sa ma intreb:"oare ce caut eu aici?"..intr-o ora oricum eram acasa.

Fiecare rasarit a fost special cu vedere catre epava, cer senin si un soare asa de placut incat am adormit pe plaja ;)) Vechi obiceiuri :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu