Calatorii

duminică, 10 ianuarie 2010

Padina

19-20 decembrie
Ultima calatorie din 2009 :(
Cea de`a 3-a aplicatie in cadrul scolii de ghizi montani:"rezistenta psihica si fizica". Asadar am mers cam 10 ore pe zi, prin zapada (de pana la genunchi) prin frig si pe trasee care in mod normal sunt interzise iarna. O experienta unica si de neuitat.
Am luat acelasi personal in jurul orei 5 dimineata, am coborat in Sinaia. Am mers pana la telegondola cu ajutorul careia am ajuns la cota 1400. De acolo am urcat pe partie pana aproape de cabana Valea Dorului(1820m). A urmat apoi cota 2000m de unde am plecat catre Padina (1525m) acolo am innoptat. Dis de dimineata adica pe la 3:30 ne-am trezit, la 4 eram deja plecati (era bezna afara) catre cabana Babele(2206m), am trecut si pe la cabana Piatra Arsa(1950m) am ocolit cumva muntele Furnica si am ajuns iarasi la partie. Apoi acelasi drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu