Calatorii

vineri, 8 ianuarie 2010

Vama veche

Am ajuns in plin sezon din nou in Vama, aceiasi ruta ca si de 1 mai. Ne-am campat la 3m de mare si desigur ni s-a furat din cort in timp ce noi eram la concert Suie si restul la Folk you, deci sfatul meu este daca vreti sa campati pe plaja bagajul nu trebuie sa contina mai multe de 2 tricouri si 1 pereche de pantaloni. Nu platesti nimic, dar nici siguranta nu ai, in plus la fiecare vizita la wc necesita taxa de 1leu. Ceva mai aglomerat in weekend, apoi totul revine la normal :)
Vama inca te mai face sa te simti liber pentru ca orice ai face nimeni nu te priveste ciudat si nimic nu este anormal pentru nimeni, esti inconjurat de oameni care nu te judeca.
In rest chestii banale, batai cu nisip, bere la cate o terasa si chestii de Vama :D Fiecare seara ne-am cam pierdut-o la Goblin, unde ne-am imprietenit cu niste jongleurii de la care am invatat cate ceva.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu