Calatorii

vineri, 8 ianuarie 2010

Durau

Tara lui Andrei 4-11septembrie

Despre ce este vorba? O tabara pentru copii cu varste intre 10-13 ani, cam 100 in fiecare serie (in total au fost 7), sponsorizata integral Petrom si organizata de Ogilvy group. Eu am fost voluntar :)
Cum am ajuns la Durau?
Drum Dus: Urziceni-Buzau-Focsani-Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Durau
Drum intors: Durau-Borsec-Toplita-Gheorgheni-Miercurea Ciuc-Sfantu Gheorghe-Brasov-Sinaia-Ploiesti-Bucuresti un drum exceptional.
(multumim Andrei) Cateva imagini de pe drum:Pana au sosit copii am avut o zi libera asa ca ne-am gandit sa facem un traseu pe munte. Asadar am urcat pana la Cabana Fantanele traseu deloc dificil dar multe "trepte" de urcat a durat cam 1h si apoi mai departe pana la Cabana Dochia inca vreo 3. Traseul este incredibil, peisaje deosebite si aer curat.
Au urmat niste zile de vis. Am avut parte de niste copii extraordinari, profele au fost la fel de speciale. Programul zilnic era cam: ora 7 trezirea, 7:30 micul dejun apoi activitate in "club" unde ei au facut tot felul de experimente si au confectionat de la avioane pana la parasute, 12:30-1:00 pranzul, apoi activitate pe munte, 19:30 cina apoi Stirile si disco pana la 23:00 dupa care somn.(ei ca noi, voluntarii si profii, ne strangeam abia at sa stabilim totul pt a doua zi).
Stirile trebuiau facute atat scris pt Revista cat si video pt a le putea vedea seara (exact ca la TV) Asadar am modelat lut, ne-am dat cu tiroliana, ne-am jucat si paintball, tir cu arcul si numeroase activitati in genul :)
Foarte obositor dar nu regret nici macar o secunda. As da orice sa mai am alaturi copii care la plecare sa-mi planga in brate si sa-mi spuna cat de extraordinara am fost 8-> A meritat tot efortul.

Ah, si va intrebati daca l-am intalnit pe Andrei in Tara lui Andrei?! Normal ca l-am intalnit, pt ca totul a fost ca o poveste, dar va voi povesti despre el data viitoare...

Fugiti la Durau, se spune ca este un loc incarcat de energie pozitiva. ;)

Un comentariu: